Hovedpunkter,

  • Nyt grafisk udtryk introduceret
  • Omfang af ikoner reduceret, funktionalitet flyttet til højremenu
  • Simpelt dashboard integreret i stamdata.
  • Mulighed for automatisk opdatering af program og database. (valgfri, konfigurerbar)
  • Drag drop af dokumenter direkte ind på stamdata og aktivitet
  • Dashboard’s integreret i vedligehold, egne favoritter og økonomisk overblik.
  • Priskatalog opslag, ved opret aktivitet
  • Dedikeret hjemmeside til Caretaker hjælp http://help.caretaker.dk

Projekt Facelift – afsluttet med lanceringen af denne nye version af Caretaker.
Vi har nu en platform til det videre udviklingsarbejde med Caretaker.Desktop™

Version 4 har fungeret som platform for vores 2 Pilotprojekter, Mobilt Vedligehold og Digitalaflevering. Der har væres installeret Caretaker.Desktop™ hos vores kunder siden april 2013.

Den sameksisterer med Caretaker 3.0.xx, de kører begge op mod samme database. Med undtagelse Forsyning- er alle moduler nu klar.

I denne første frigivne version af Caretaker.Desktop™ er der ny grafik og nye ikoner.
Overordnet er program struktur, opbygning, omfang og placering af funktionalitet ikke ændret væsentligt, men der er skabt en platform til robust og adræt videreudvikling.

Der er kommet nyt modul til, Mobilt vedligehold har nu eget kontrolcenter direkte i Caretaker.Desktop™.

Ligeledes er der nu de første dashboards integreret ind i brugerfladen.

Hvordan kommer vi i gang med Caretaker 4 se link
Uddrag fra Version 4.

Vedligehold – Aktivitet